• Akut IT Hjælp +45 70 24 68 09

  • Help Desk & support - IT support 24-7-365

    Help Desk & support - IT support 24-7-365 vi varetager alle henvendelser i forbindelse med brugersupport og spørgsmål. Vi yder ligeledes teknisk support til selve IT–installationen og programsupport til de fleste applikationer. 

    Med vores helpdesksystem, kan Vi i mere end 90% af alle tilfælde, løse jeres IT problem samme dag.

    Få løst jeres IT problemer 24/7/365 - download hjælpeværktøj

  • Help Desk

    Med vores webbaserede helpdesk system, kan du let oprette supportsager og ad-hoc opgaver, du kan også se status og tilføje informationer undervejs. Opgaverne tildeles med det samme til en, af vores dygtige konsulenter, der har ansvaret for at løse opgaven fra start til slut.

    Arbejdet kan foregå som en kombination af telefonsupport, remote og on-site support, forløbet aftales altid for inden.

  • Med fjernsupport kan vi hurtigt og nemt hjælpe dig, via din egen computer. Download software og ring til teknisk afdeling tlf.: 70246809.

  • On-site support

    Få hurtigt fysisk IT hjælp, med besøg af én af vore tekniker der løser problemerne på stedet. Vi sender en IT-konsulent med specialistviden og mange års erfaring, der gør at alle opgaver løses af den samme medarbejder, effektivt og professionelt, ved store projekter arbejdes der i teams.

    Dygtige IT konsulenter, er altid klar til at hjælpe med både store og små opgaver. Du kan altid ringe, hvis du ønsker at skifte samarbejdspartner eller hvis du er vant til at klare det meste selv, men bare lige skal have hjælp en gang i mellem. Du bliver ikke bunden af dyre kontrakter eller klippekort.

  • No Extra Charges

    Du kan med fordel indgå en supportaftale til en fast pris, pr. bruger pr. måned. Alternativt fakturere vi supportopkald pr. 15 min. 

    Vi fakturere supportkald helt ned til 15 minutter og du undgår kørsels udgifter. Vi er døgnvagt 24/7/365, telefonen viderestilles automatisk til vagttelefon efter fyraften, vi tilbyder også on-site support.

    Fakturering sker månedsvis bagud + almindelig betalingsbetingelser, du kan få support på dansk, engelsk og tysk.

    Løsnings procent på helpdesk opgaver, samme dag er 90%.

DanskEnglishDeutsch